Wyzwanie 100 Złamanych Serc TS4 - 100 Heartbreak Challenge TS4

          Wyzwanie 100 Złamanych Serc TS4 - 100 Heartbreak Challenge TS4

          
Celem tego wyzwania jest złamanie 200 serc w ciągu życia wybranego Sima. Może być warto rozważyć ustawienie długości życia Simów na "długie", ponieważ wyzwanie wykonuje się tylko jednym Simem. Także wszystkie 100 serc trzeba złamać zanim Twój Sim umrze. Jeśli się to nie uda, wyzwanie jest skończone.
1 Żadnych cheatów. Dozwolony jest Billionaire Mod, jeśli chcesz go używać (z modthesims.info).
2 Twój Sim nie może wziąć ślubu. Nie może się również zaręczyć. Sim musi być w związku z kimć (obojętnie z kobietą czy mężczyzną), zanim będzie mógł "złamać serce". Można uprawiać WooHoo z swoją dziewczyną/chłopakiem, ale nie można spowodować przy tym ciąży. Jeśli któryś z Simów zajdzie w ciążę, wyzwanie jest skończone.
3 Z domu Sim może wyjść tylko w celu znalezienia Simów do umawiania się z nimi. Poza tym, nie można podróżować do innych lokacji. Możesz udać się do jakiejkolwiek lokacji do jakiej chcesz, w poszukiwaniu randki.
4 Wybierz dla swojego Sima cechy i aspiracje, które pomogą Ci w grze. Na przykład Sim mając aspirację "Łamacz serc" chce obracać się w czynnościach związanych z randkowaniem z tak wielu ludźmi jak to możliwe. Cecha "flirciarz" i "romantyk" świetnie z tym współpracuje. To czyni łatwiejszym osiągnięcie związków z innymi Simami.
Autor uznał, że może to być zabawne w wykonaniu wyzwanie. Istnieje sekcja "Let's Play" dla tego wyzwania na kanale YouTube. Jeśli jesteście ciekawi tego jak wygląda gra w to wyzwanie, możecie znaleźć autora na YouTube jako Paul K. A jeśli polubicie to wyzwanie lub jakieś inne jego filmiki, subskrybujcie go. Ponadto Origin ID autora to LPGWP (co oznacza, Let's Play Games With Paul, czyli Zagrajmy w gry z Paulem).

Dziękuję za uwagę,
Liseł


Wyzwanie 100 Złamanych Serc TS4 zostało stworzone przez pc_geek115 z forum The Sims.
Materiał został dostosowany do ts3, oryginalny autor tłumaczenia to: N
Ja tylko zmieniam je do TS3.

Komentarze

  1. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ambrozja

The sims 3 Wyzwanie Amazonek

Wyzwanie Apokalipsy TS3